yagizegemom aminnn bebeğim inşaAllah sağlıkla bir avazda kesisiz dikişsizz alalım kucaklarımıza inşaAlllahhh jett doğumlarımız olsunn🥺💙 benim 2. Olduğu için ne yaşayacağımı biliyorum canım ondan tırstım biraz 😅 zor geçmedi ilki de ama yine de acı olmuyor diyemem rabbim sabrını veriyor ama çok şükür keside dikişte hiç hissetmedim ıkınmak suni sancı zorlamıştı ıkınmayı bilmediğim için 🤣🤭