ruzgarmom100210 13+2 olduk anneler sizce cinsiyetimiz nedir ? Bugün doktora gittim kıyafet alma yüzde 90 kız dedi sizce değişir mi bu hafta da
Esra-06g ruzgarmom100210 evet bence de almayın değişebiliyor benimkinde değişti 12 haftalık iken gittim doktor büyük ihtimalle kız dedi bacak arası boş ama bişey alma ilerleyen zamanda belli olur dedi sonra başka doktora gitmek zorunda kaldım ikili tarama riskli çıktı diye oda cinsiyeti için kız dedi 15 haftalık özele gittim o erkek dedi ve cinsiyetimiz erkek 💙 ayrıntılı ultrasona girdim belki değişir dedim erkek sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
ArvenMom ruzgarmom100210 haftanız erken değişebilir canım o haftalarda kız denilip erkeğe dönen çok var 12 de bana erkek denildi ama 18 ve 20 haftada net kız denildi daha yeni yeni alıyorum
ruzgarmom100210 Esra-06g canım 3 doktora mı gittin ben biri araştırma birisi özel 2 doktora gittim ikisi de kız dedi bugün Kİ de yüzde 90 kız dedi bir sonrakine 16. Hafta da gideceğim bakalım o zaman değişecek mi size kaçıncı hafta da erkek dedi
Esra-06g ruzgarmom100210 ben normalde şehir hastahanesinde perinatoloji ye gidiyorum riskli gebelik olduğu için ikili tarama yaptım riskli dedi sonra özele göstermek istedim içim rahat olsun diye oda kız dedi sonra 15+5 ken tekrar özelde kontrolüm vardı gittim erkek dedi sonra perinatolojide ki erkek dedi 18 haftalıkken
ruzgarmom100210 @Elifkursun44 bebişin yeni resmine cinsiyet tahmini yapar mısınız doktor yüzde doksan kız ama kıyafet alma dedi
ruzgarmom100210 ArvenMom hissettiğim erkek ama iki doktor da kız deyince bilemedim 🤷♀️ ama artık 16. Haftayı bekleyeceğim gitmeyeceğim
ArvenMom ruzgarmom100210 benim hep erkekti hissetiğim kız denildiğinde şok olmuştum 18 de kız denildi bugün de gittim 20 haftalık olduk net kızım olucağını öğrendim 🙈🤣
ruzgarmom100210 ArvenMom ben de heralde artık 16 hafta olana kadar gitmem en azından 16 da daha cok belli olur
ruzgarmom100210 Esra-06g ay çok değişiyor onzaman ben hiç bir şey almayım cinsiyet bizim de değişir mi acaba sizce neye benziyor ultrason resminden yorum yapar mısınız
Esra-06g ruzgarmom100210 kıza benziyor bence hayırlısı olsun inşallah Allah gönlünüze göre versin cnm 🥰🙏
guzelanne01_ ruzgarmom100210 canım Allahın izniyle kesin kız Bide hesaplama yapim Sana senin eşinin doğum tarihi ve gebe kaldığın tarih ne
ruzgarmom100210 ruzgarmom100210 @Zeynepaydin20 @Belinay_AliEge @Ayezhanim @Mustafayigitvebeytugannesi Teyzelerimiz bize de yorum yapar mısınız sizce cinsiyetimiz nedir
ruzgarmom100210 ruzgarmom100210 @guzelanne01_ @Leylazerr @Damlasuu @nergis_a @Mustafayigitvebeytugannesi @Rakibeozturk Teyzeleri bize de yorum yapar mısınız
ruzgarmom100210 Emine-bayar47 doktor da yüzde 90 kız dedi ama kıyafet alma 20 gün sonra net bir şey diyelim dedi
ruzgarmom100210 guzelanne01_ canım benim ki 20 kasım 1995 babası 12 Mart 1979 gebe kaldığim ay ne bilmiyorum ama son adet tarihim 8 ekim