Annebebek___ Merhaba grip için bu haftada Parol 500 mg içsek bir sakıncası olur mu doktoruna danışan var mı
Hacerdogan Gebelikte parol kullanabiliyoruz doktorum öyle söyledi migrenim var ayda bir mutlaka deli bir baş ağrısı çekiyorum mecburen içiyorum bazen ertesi gün de içiyorum sakıncası yok dedi yani