Ozkuh Merhaba kizlar. 26+6 haftalik hamileyim. Ancak bebegimin Fl ölçümü hariç bütün ölçümleri birkaç gün geriden geliyor. Mesela 26+3, 26+5 gibi gibi. Bpd değeri ise 9 gun geri. Sizlerin bebislerinin ölçümleri hep günü gününe uyumlu mu? Yoksa endiselenmelimiyim??
Unzile35 Ozkuh 2 haftaya kadar gerilik normal Canım benim hep 1 hafta geriden geldi bebeğim 38. Haftadayım şuan dünkü kontrolümde 36. Haftada kalmış bebeğim daha fazla büyümez dedi doktorum haftaya sezeryan olacağım
deletedmom321 Ozkuh nasıl ki yetişkin insanların da bazı uzuvları büyük bazıları küçüm oluyor bebeklerde de böyledir. Anormal bir durum olsa doktorunuz bilgi verir endişelenmeyin
Buskat Ozkuh benim de kafası 28+5 Kilosu 27 boyu 27+3 tü en son😀😀 olması gereken 27+3. Salı günü kontrol var bakalım ne diyecek doktor
Ozkuh Unzile35 benim endisem bu yönde. Gitgide bu farkin artmasi. Bu şekilde kalırsa iyi bence. Umarım sorun olmaz.
Ozkuh deletedmom321 yani bugün tekrar ayrıntılı ultrasona girdim. Doktorum talep etmemisti ama ben dayanamadim. Herseyine bakıldı. Anormal bir durum degil dedi. Umarim fark daha da artmaz.
Unzile35 Ozkuh kafası falan son zaman birden büyüyor Canım merak etme ☺️ Benim gelişim durma sebebi plesanta previa olmam
Ozkuh Unzile35 plasenta previa öncesinde teshis edilebilen birsey mi? Ayrintili ultrasonda çıkıyormu?
Kbrmrt Ozkuh Yok yok hiç takılmayın. Benim kızımında kafası 2.5 hafta öndeydi. Karnı 2 hafta önde bacakları 4 gün geride 😁 Hiçbirşey olmaz.
Unzile35 Ozkuh genellikle evet benim kanamam olmuştu öyle öğrendim biraz yukarı çıkmış demişti doktorum ama normal Doğum için yeteri kadar yukarda değilmiş maalesef
Ozkuh Unzile35 anladım. Sağlıkla kucağınıza aldığınıza sevindim. Bende olsaydı teşhis edilirdi sanırım değil mi??
Unzile35 Ozkuh Canım daha kucağıma almadım 1 kasımda sezeryan olacağım inşallah ☺️ Benim son zaman tam teşhis kondu geçen hafta yani olsa doktorunuz size söyler ama merak etmeyin
Tugce222 Bizimde var canım 2 hafta gerilik hatta 2.5 hafta falan perinataloga bile gittim herseyi herşey normal bebeğimin çok şükür zayıf olcak heralde biraz
Ozkuh Tugce222 ınsallah bebislerimiz saglikla doğar. Diğer ölçümleri nasil? Karin çevresi boyu falan geri mi hep?