Eldgrn ilknur53 yalancı sancılar oluyor canım doktorum normal olduğunu söylüyor zaten artık olur diye bilgisini verdi 34+1 im bende
ilknur53 Eldgrn Ben geçen hafta gitmissin baya hareketli demişti doktor sancı vs dememisti Sırf bu hafta başlamadi yani sanci olduğunu anladım artık 🤣bu 2 hamilleik ilk hamilelikte ne nts vs hiç olmamıştı
Eldgrn ilknur53 benim ilk gebelik 32 de ağrılarımı sorduğunda anlatmıştım normal karşıladı ben takibini yapıyorum tabi her ihtimale karşı belki gerçek sancı çıkar diye devamlı mi değil mi bakıyorum idare etmeye çalışıyorum böyle
ilknur53 Eldgrn siiznkisi normal vs olursa ya nişan yada suyun gelmesi lazım ama sezeryan da gün verilmesi gerek diye biliyorum doktor da 10 günde bir gelmen gerek dedi bana nts için
Eldgrn ilknur53 sezeryan dediğin gibi doğru diyorsun hani sancı varsa ona göre zaten müdahaleler Bir de sezeryan planlarında Bizim normal doğum planı yani şunu yap bunu yap şu günlerde bunu yap tarzı doğum için neler yapabiliriz konuşacağız
Eldgrn ilknur53 doğru diyorsun ilk öncelik sağlıkla gelmeleri inşallah sağ salim alacağız kucağımıza kız canım seninkinin cinsiyeti nedir 🥰
Eldgrn ilknur53 oy maşallah doğum tahmini gün var mı canım bizim 22 Şubat gözüküyor normalde önde gitme durumu tabi değiştiriyor bunu da ben 22 yı baz aldım 1 Şubat’ta kontrolde belli olacak aşağı yukarı
ilknur53 Eldgrn biz de Şubat 10 ile 20 arası dedi ama tam kesin tarih vermedi doktor sezeryan için haftaya gidicem bakalım tarih vercekmi
ikibaloglanannesi ilknur53 benim sancım yok. Sadece 33.haftada rahim ağzı kısalığı tespit etti doktorum 30mm.