Sip85 Selam kızlar 7 haftalık hamileyim ama su içemiyorum midemi çok bulandırıyor. Önerisi olan var mı. Normalde su içen birisyim ama geba kaldığımdan beri çok zorlanıyorum su içerken. Birde çok geniz akıntım var oda ekstradan bulantıya sebep oluyor. Fikri olan yazabilir mi lütfen 🙏
arirangg Sip85 Canım ben de su içemiyorum midem bulanıyor. Geçen gün kontrole gittiğimde doktora sordum. Hiçbir şey olmaz, kendini zorlama dedi. Ne kadar içebiliyorsan o kadar iç. Bir süre sonra zaten düzelecek, dedi.
Mhtpflz Sip85 evet hamileliğin başladı canım 17 haftama kadar full midr bulantısı kusma yaşadım prilam içiyordum bi tık kesiyordu belki sana iyi gelir
Canan_bgrck Sip85 Canım benimde 7 haftada başladı şu an 10 haftamdayim çok şiddetlendi ve sürekli kusuyorum hiç bir ilaç da fayda etmiyor serumlar dahil yani umarım sizin düzelir prilam çoğu kişiye iyi geliyor hap onu deneyin bir isterseniz
segah06 Sip85 doktorunuz prilam dr, zofer falan verdi mi ilaç olarak? Onlar iyi geliyor baya. Ben de sizin gibiydim. Çok şükür iki hafta sonra doğuracağım. 17.hafta civarlarında bulantılarımın hepsi kaybolmuştu. Sizin haftalarınızda resmen zayıflamıştım😂
Sip85 arirangg ya benim bir arkadaşıma doktoru su içmediği için çocuğunun düştüğünü söylemiş ama o hiç içmiyormuş o yüzden korkuyorum bişey olur mu bebeğe diye. Teşekkür ederim cevabın için 🤗
Sip85 Mhtpflz ben kusmuyorum sadece bulantım oluyor. Ama bulantım devam ederse çok kusarım heralde elimden geleni yapıyorum kusmamak için ama bakalım
arirangg Sip85 Ayy canım Allah korusun ama ondan düşmez bence. Ben de vitaminler ve ilaçlarla günde 1-2 bardak ancak içebiliyorum yani. Önceden 2 litre içerdim
Sip85 Canan_bgrck su içince daha çok bulanıyor şimdiye kadar 2 kez kustum onda da birinde çok öksürdüm ondan kustum, diğerinde de boğazımdaki balgamı temizlemeye çalışırken midem bulandı öyle kustum. Normal şartlarda kusma olmadı bende hiç. İnşallah düzelir dediğiniz gibi 🙏
Mhtpflz Sip85 bende öyleydim ben kusunca çok kötü oluyordum diye direniyordum ama bir süre sonra öyle olmadı malesef ama geçicek öyle düşün
Sip85 Canan_bgrck amin canım🙏 ne kadar zayıfmışsın sen ya zor geçer gebeliğin Allah yardımcın olsun 🤲 ben 53 kiloyum daha hiç vermedim de almadım da
Canan_bgrck Sip85 benimde su meyvesu falan içince de kusuyorum direk su içince uzanmayin hemen Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Canan_bgrck Sip85 başındasin diyip seni korkutmak istemiyorum herkesin aynı değil inşallah çok güzel geçer gebeliğin canım ❤️
Sip85 Canan_bgrck sağol teşekkür ederim 🥰 her gebe aynı değil ama benim annem gebeliği boyunca kusmuş belki ırsi olabiliyormuş bu durumlar inşallah kusmam sürekli 🙄
Canan_bgrck Sip85 benim annemde serumlar altındaymis bir beni doğurabilmis 😂 okadar kötü geçiyormus ah analarımız ya canlari sağolsun İnşallah siz çekmezsiniz annenize 😢😅
Sip85 segah06 ya benim bulantılarım çok fazla olmadığı için doktordan ilaç talep etmedim söylemedim yani. Bakalım inşallah çok ilerlemez midr bulantılarım😄
Sip85 Canan_bgrck bir de o halleri ile ev temizliği yemek bulaşık çamaşır her şeyi yapıyorlarmış ben daha makineye zorla çamaşır attım az önce halim yok hiç birde şu grip olmasaydım daha iyi olacaktım ya daha da yoruyor grip. 🙄
Canan_bgrck Sip85 Oo dikkat edin kötü salgın var bende hicbrsey yapmıyorum kaynanam gelecek yanıma şimdiye kadar da annem bakıyordu uzanıyorum ona rağmen kötüym😅
Sip85 Canan_bgrck ya evdeyim annem yanımda olsa keşke. Eşim de işte kendim yapmak zorunda kalıyorum bazı şeyleri 🙄
Sip85 Canan_bgrck çok fazla da hareketsiz kalmak istemiyorum bu sefer de gaz çok oluyor karın ağrısı falan oluyor. Ne kadar zormuş bu gebelik ya daha şimdiden pes edicem nerdeyse 😄ayakta durmaya halim yok