Merhaba arkadaşlar şuan 11+4 teyim 7. Haftadan bu yana prilam dr kullanıyorum geceleri yatmadan 2 tane içiyorum 3 kutu bitirdim doktorum hiç bir zararı yok dese de vicdan yaptım bi kaç gün içmiyim bakalım nolacak dedim sürekli öğürüyorum mutfağa bile giremiyorum yemek yemek işkence gibi sanırım tekrar devam edicem ilaca 😞 siz ne kadar süredir kullanıyorsunuz ya da kullandınız?