merhaba herkese
ben 2019 da iki ayagimin da bas parmagindan ameliyat oldum
istanbul fatih bezmialemde
cok sukur kurtuldum batiklardan
sadece sol ayagimdaki tirnakta katmanlasma basladi
kat kat cikiyor sanki
uzerinde cizikler var
tirnak kalinlasiyor
bunu yasayip da kurtulan varmi
ayak bakimi mi lazim yoksa ameliyat oldugum doktorda muayene mi olmam lazim sizce