Asafff bizim bebeğin kafası 4 hafta önde 🤖 Fark hiç kapanmıyor, dr detaylı inceliyor ama bir sorun görmüyor. Bizde zaten alıştık artık. Bahçelerde çiçekler demet demet, koca kafalı ercüment diye seviyoruz 😂😆 Kafamız büyük olduğu için bize de sezeryan yolu gözüküyor 💃