ikibaloglanannesi bende 34 haftada sancım çıktı mesela ama rahîm ağzında açılma kisalma birşey yokdu sadece sanciydi tabi doktorunuz en iyisini bilir bol bol dinlenin yormayin kendinizi ama sanciniz öyle cok yüksek değil 40i gecmedende sanci sayılmıyor