AyFa1608 valla benim bu gebeliğim mol gebelik sonrası oldu bende 3 tane doktor gezdim en son gittiğimi çok begendim onda da devam ediyorum ilk mustafaya gittim övdüler sonra taner mirzaya gittim onuda begenmedim şimdi sümeyye şahine devam ediyorum onu çok begendim diğerleri benim mol gebelik geçirdiğimi önemsemedi ama bu sümeyye hanım bana her geldiğinde kendini ve geçirdiğin mol gebeliği hatırlat dedi bi sürü insan geliyor unuturum seni dedi bende dediği gibi yapıyorum ve beni hemen biliyor