21 haftalık ikiz gebeyim. Son bir haftadır özellikle sabah uyandığımda ellerimde aşırı ödem, ağrı , uyuşma ve şişlik oluyor. Açıp kapatırken dahi zorlanıyorum. 😓😓😓 Bir süre sonra düzeliyor ama tamamen de geçmiyor. Bu ikinci hamileliğim ilkinde 36. Haftadan sonra başlamıştı bu durum ve çok zorlamıştı beni bu kadar erken yaşayan var mı? Çözüm önerileriniz varsa bekliyorum anneler ..