Hazal_inci Kızlar bugün kontrolumuz vardi ikiz kızlarımla 29 haftadayiz kilolari 1.500 olmuş bu haftada kilolariniz nedir hersey güzel kiloları da iyi dedi doktorum Hayırlısıyla geçirelim inş
tugbacns Hazal_inci maşallah bence kiloları çok iyi tam 29+0 da benimkiler 1190 ve 1160 gramlardı doktorum yine iyi demişti ☺️ ikizlere göre gayet iyi bir kilo bence bu haftada. Benim kızlar biraz minnak 🥹
Sevvl Hazal_inci biz suan 26+3 cumartesi gidicez 25+5 te gittim 858 biri 815 biriydi siz bu haftada hatırlıyor musunuz kaç grdı benımde iki koz cumartesi gidince 26+5 bakalım kaç olmuşlar❤️ sizinkilere de maşallah çok iyi
Hazal_inci Sevvl yanlış hatırlamıyorsam bin gram olmuslardi canim zaten bu haftalqrdan sonra çok hızlı aliyolar inş saglikla zamanında gelirler hepimizin bebisleri haftaya göre kilolari güzel bizde o kilolardqydik🥰
Hazal_inci tugbacns saol canim saglikli olsunlarda inş seninkilerde fena değil bence suan kaç haftaliksin 🥰
tugbacns Hazal_inci aynen öyle inşallah 🌺 şuan 30. Haftadayım haftaya gidicem bakalım kaç olmuşlar merak içindeyim ☺️