my-stery Tüm gebelik boyunca yapılabiliyor diye biliyorum. Yani bu biraz tercihe bağlı aslında gerekliliğinden ziyade taramalara oranla daha net sonuç çıktığı için. Eğer taramaları yapmayı düşünmüyorsan sadece bu yeterli.. önerir misin dersen tabi ki öneririm ikili yaptırıp riskli çıkıp tekrar fetala yönelen çok bu sefer fetal temiz çıkıyor Boşu boşuna pskolojik olarak o süreçte yıpratıyorsun kendini bebekte bişey var mı yok mu endişesi kötü.. doktorumda hamilelik boyunca kafan rahat eder taramalarla uğraşma dedi diye yaptırdım. Onlar daha iyisini bilir sonuçta.. yani bi fetal DNA bide detaylı ultrason onun dışında bişey yaptırmayacağız. Yeterli oluyormuş.