yanealakanealakaa yumurtayı çok yiyorum, evde iki çocuklar olduğu için sahanda yapıyorsam peynirli ya da çökelekli yapıyorum. Çocuklara muz alınca 2 kilo alıyorsam 2 tane anca ben yiyorum açıkçası.. Ama tadım markanın yer fıstıklı barı var son 10 gündür ona biraz takıldım açıkçası yulaflı falan ya belki ondan olmuştur. Çünkü öyle çok dikkat etmiyorum.
Ceviz yiyorum kuru üzüm yiyorum kansızlık olduğu için.