Minikmucizelere Neslicikk herkesin betasi farklıdir hatta ilk gebelikle ikinci gebelik bile farklilik olabiliyormus Bazilari 20 ile ogreniyor bazıları 800-1000🙂
pnraks Kaçıncı haftam bilmiyorum ama dün kan testi verdim 28 çıktı. Doktor neden düşük deyince çok endişelendim. Yarın yine kan vereceğim çok korkuyorum
ozley Neslicikk benim 5. Haftada 2012 çıkmıştı. Herkesin farklı çıkıyor betalar. Bebeğim haftasıyla tam uyumlu gidiyor şuan mesela.
Sinem0135 Neslicikk kuzum benim ilk kaybım olan gebelikde betam 2800 lerdeydi Şuanki gebeliğimde 1093 dü. Doktor bu durum herkese göre değişir dedi . O yüzden kıyaslama kendınle de sakın .