cansualisa Daha önce konuşmuştuk yavrum. Biliyorsun aramızda 2 3 gün falan oynuyordu. Bak ben uyku arasında emzirmiyorum. Biraz ağlasın, bağırsın, uykusu açılsın diyorum. Çünkü uyku arasında emince, azcık emip uykuya devam ediyor. Aç uyumuş oluyor. Yerine koyunca da otomatik olarak uyanıp ağlıyor. Bizim de sarılığımız var şuan. Ama anne sütü sarılığı da olabiliyor. Bak ilk oğlumun kilosu vs herşeyi yerinde olduğu halde 2 buçuk aylıkken geçmişti sarılığı. Bu arada çok tebrik ederim 😍🧡