Kızlar bilen bilir genetik bir hastalıktan ilk bebeğimi kaybettim test sonuçlarımız çıktı şimdi bahceci altunizade ye on görüşme için randevu aldım nolur benim için dua edin süreç güzel ilerlesin bir de ön görüşmeden sonra ne oluyor hemen baslanıyor mu acabaaa?