Kızlar 20+4’üm. Genel kan tahlili yaptırmıştım ve glikoz (açlık kan şekeri) 74 çıkmış. Referans aralığında net bir şey yazmıyor o yüzden emin olamadım. Bu gebelik şekeri olup olmadığı hakkında ipucu verir mi? Doktor randevum cumartesi günü ama şimdiden merak ediyorum bilgisi olan var mı?