Merhabalar, dün son kontrolün son kontrolü vardı :) yani doktorum artık her defasında son diye yazıyor. Bebeğin kilosu 3900 boyu 56 cm olmuş ve sancılanmalrım doğum için yeterli değil. Evde top üstünde egzersiz yapıyorum, ananas hurma yiyorum. Arada merdiven çıkıyorum yürüyüş yapıyorum , dün havuzu doldurdum sıcak suda oturdum. Artık ne yapmalıyım bilmiyorum. Sorun bebeğin kilo akımına bağlı baş çapının büyümedi riski , normal doğumu zorlaştıracak veya mecburi sezeryan durumu söz konusu olacak. Çok emek verdim gebeliğin başından beri spor ve pilates yaptım doğum sürecim için. Tabi ki öncelikle hayırlısı ama tavsiyeleriniz var mıdr. Belki denemediği bişey duyarım sizden :)