Bizde de kan uyuşmazlığı var. 7.haftada küçük bi lekenlenmem oldu gittim ilk iğneyi vurdular. Sonra 28. Haftada da kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Yarın tam 40 haftalık oluyorum bebii doğduktan sonrada sanırım test yapıp duruma göre tekrar yapılabilir. İlk çocukta pek sorun olmadığını söylüyor doktorlar