Hanife61 Şubat sonu doğumumuz olucak Allah nasip ederse 😊🙏🏻Sağlıkla gelsin inşallah sizlerde yaptırdınız mı ?✨👼🏻
Eldgrn Hanife61 bizim de Şubat sonuna doğru ben de yaptircaktim bana kalmadan annemler el attı hediye olarak süsleme vb şeyleri yaptırdı bendr merakla bekliyorum nasil olacağını 34+1 iz
Cey-cey Hanife61 ya bende yaptırmayı düsünğyorum 31 haftadayım erken ⅘ hafta sonra bak diyorlar bende alım dursun diyorum siz kacıncı haftadasınız acaba
Hanife61 Eldgrn ya ne güzel bende erkenden yaptırmak istedim açıkçası son anda bunlarla uğraşmamak için
Eldgrn Hanife61 en iyisini yapmışsın son dakikaya kalınca sıkıntı çıkma olabiliyor geç gelme yanlış gelme vakitte olmuyor erken olması iyi o yüzden zararı olmuyor kenarda dursada bişey olmuyor kafan rahatlamış olur hazırken
Hanife61 Cey-cey şuan 30+3 deyiz bence öyle diyenleri dinlemeyin ben erken yaptırdım ne olursa olsun bir sıkıntı çıkar ne biliyim en azından kafam rahatlamış oldu hem nolcak havalar sıcak değil ki köy soğuk olan bi odana dursun ben öyle yapıcam🙂
Hanife61 Emomm teşekkür ederim ☺️ Reyyan cennet kapısı demek aksa mescidi aksadan aldık uzak,son, nihayet demek 😍
Aysecan0335 Yaa çok şeker gözüküyorlar ❤️ bunları eve sonra görmeye gelenleremi dağıtıyoruz tam olarak ? 😅
Hanife61 Aysecan0335 hastanede doğumdan sonra odaya koymak için yaptım aslında ziyarete gelenler için. Kalırsa eve de götürürüm gelenlere ama bizim akrabalar aldılar mı 3,5 tane aldıkları için yetceğini sanmıyorum 😂