Bugün tam 33 haftalık olduk 2 gün yatış sonrası hastaneden çıktım dün fakan erken doğum riskim var en ufak iş dahi yok dedi doktorum korkuyorum bebeğim için tutucu iğneler ilaçlar ciğer geliştirici yapıldı ama tetikteyiz yaşayan varmı bebişleriniz bekledi mi??