Kizlar bugün disciye gittim agridan duramiyordum 1 haftadir diş taşi temizligi yaparken az derecede anestesi yapicam korkma dedi bi sıkıntı yokmus ama yinede korkuyorum bu durumu yasayan varmi bebege zarari olsa yapilmazdi heralde ..bide diş hastanesine gitmistim . Icim içimi yiyor o an tamam dedim sonra keske anestesi yaptirmasaydim doktor dedi çok düşük yapicam bukadar acı çekme diye. Bebege zarari yoktur dimi kizlar icim içimi yer uyuyamam şimdi