Gule_123_123 Merhaba kızlar 10+4 haftalık gebeyim Dün yaptığım idrar tahlilinde hemoglobin pozitif Dansite 1.015 Eritrosit 9 Lökosit 2 Değerlere göre ne anlamam gerekiyor daha doktora göstermedim