Kızlar selam 17+6 gebeyim. Az önce mercimek çorbası yaptım normalde soğanlı yapmam bu sefer yağda soğanları ince ince kıyıp patatesle beraber az bi süre kavurdum sonra mercimeği ekledim birazda onla çevirip suyunu koydum sonra blender vs. Ama aklıma sonradan soğan suyu muhabbeti geldi soğanı tam kavurmadım bi kaç dk çevirip su ekledim pişmeye bıraktım. Soğan şimdi kavrulmadığı için soğan suyu muhabbeti gibi mi oldu? Şimdi çorbayı içmeye korkar oldum 🥲 soğan her yemekte var evet, siz böyle kullandınız mı soğanı tam kavurmadan falan 🥴
daha önce bir kaybım var ondan çok pimpirikliyim elimde değil 🤦🏻♀️