Ktki Merhaba kizlar sezeryan yada normal dogum yapip korse falan takan oldumu? Faydasini goren yada? Fayda gorduyse nasil bir korseydi?
Emomm Ktki normal klasik korse vardı evde. Onu kullandım. Çok düzenli olarak takmadım. Bazen hiç takmadığım günlerde oldu. Ama göbeğim kalmadı gitti tamamen. 1.5 ay içinde eski halime döndüm
Nis Ktki ben ilk gğn takacaktm ebe dur daha rahmin normale dönmedi 10 gün sonra tak dedi valla ben eve cıkar cıkmaz taktım markasız lastikli olanlardan 3 ay sonrada yamune korse aldım o baya toparladı normal dgm yaptm bu arada
Sureyya1 Ktki doktorlar korseyi hemen onermiyolar yapisma falan olur diye biraz zaman gecsin kullancaksiniz oyle kullanin bence