Gzd_gzd 15. Haftada hala cinsiyet belli değil. Bebek gösteriyor fakat doktor ikisi de olabilir ikisine de benziyor dedi😬 Var mı bu durumu yaşayan? Ayrıntılıya kadar bekleyeceğim heralde
Yalinn8 Gzd_gzd tabii olabilir ben 18. Haftada gittiğimde ki iyi bi doktora gidiyorum, %80 oran verdi net olması icin detayliyi bekleyelim dedi, o kadar cok değişen var ki temkinli olmus sanirim sizinki de
sonsuzmasalim Gzd_gzd benim doktorumda 15 haftalıkken erkeğe benziyor ama 20 haftalığa kadar kızla erkek çok benzerler o yüzden yanılma payı olabilir demişti. 21 haftalıkken gittiğimde de gerçekten erkek olduğu belli oldu. 😊
Tatlisanne Gzd_gzd banada öyle demişti canım o haftalarda yarin detaylıda ogrenicem inşallah 21 haftalık olduk biz bu arada
Mel-sin Yalinn8 İyi de size %80 demiş. Benim bebegimin bacakları kapalydı 24.haftaya kadar %90 kız ama emin değilim demişti. Fakat bu arkadaşa bir oran vermemiş ve ikisine de benziyor demiş. Doktor da bı sıkıntı olabilir. Ya da göbek kordonu bacak arasına denk geldiyse erkeğe benzetmiş olabilir.
Septik34 15+0 da %90 kız dedi gösterdi mi dedim kemik yapısından tahmin ettim dedi o kadar öğrenebildim. Kuzenim 12. Haftada erkek demiş sanırım doktordan ve cihazdan çok farkediyor o baya pahalı özel bir doktora gidiyor
Yalinn8 Mel-sin dediginiz gibi doktor da yeterince yetkin olmayabilir onun temkinli olma şekli bu da olabilir, bana olduğu oran verileni de duydum bu arkadaşa yapıldığı gibi ikisine de ihtimal vereni de😉
Aysedakak Bana. 12 haftalıkken kız dedı gecen lekelenmem oldu acıldekı dktr erkek dedı cıkıntısı var. Dedı dun kendı dktrum kız dedı ne yapacagımı boçılmıyrm detaylı usg bklıcem artk suan 15haftalık olduk
Gzd_gzd Ben de çok şaşırdım. Aslında bulunduğumuz ilin en iyi doktoru kendisi ama. Temkinli olmak istedi heralde. 😁 1-2 hafta sonra yeniden başka bir doktora gideceğim