Melike658 dilos011 onunda duydum canım valla beni işin açıkçası doğum sonrası karına bastırma ve sonda korkutuyor acaba bu işlemleri yaptırıyor mu doktorunuz
arzuuarsln Onları hissetmiyorsun ki belden uyuşma oldu bnmki rahat geçti ameliyat karına bastirma evet hissediyorsun ama acı vs yok yani
Melike658 arzuuarsln ameliyat sırasında demiyorum canım odaya çıkarıldıktan sonra yapılıyormuş o işlem
arzuuarsln Melike658 onu bilmiyorum çünkü beni odaya aldıkların da bezlemisler ben hissetmedim çünkü eşim söyledi karına bastirmada olmadi ameliyatta oluyor o
Melike658 arzuuarsln benim de ilk doğumumda böyle bişe olmadı sadece ameliyat sırasında sarsıntı oldu sonda da takılmadı karnıma da bastırılmadı ama bazılarına yapılıyormuş kendi doktorum Ortadoğu’ya geçti fiyatları uçmuş durumda bende başka doktor arayışına girdim