Arkadaşım kaybetmişti anne karnında 16 haftalık falanken. Anne karnında kaybın da bir belirtisi yok ki sadece hareket . Ben de korkuyorum o yüzden 1ay kontrol için çok uzun geliyor zaman geçmek bilmiyor biran önce doktora gideyim ve iyi olduğunu duyayım istiyorum. Nasıl geçecek zaman böyle bilmiyorum 🥺