Kızlar bugün 12+3 olduk kontrole gidecem birazdan. 1 kaybım var Eylül ayında. O yüzden çok korkuyorum doktor olumsuz bisey söyler diye aklıma her şey geliyor sizden ricam dua edermisiniz hayırlı haberler almam için doktordan insaAllah güzel şeyler duyarım. Şimdiden çok teşekkür ederim 🤲🏻😑❤️❤️