Btlabk 14 haftalık hamileyim asırı mide yanmam var normalde de mide rahatsızlıgım vardı rennio duo kullanıyorum günlük bir ölçek kullanan var mı ? Bebege bir zararı olur mu ?
efemoms_ Btlabk ben kullanıyorum canım günlük bir ölçeği geçiyor doktorum zararı yok günde 3 4 defa kullanabilirsin dedi bana kullanıyorum Allah’a şükür birşey olmadı🙂
Btlabk efemoms_ bende kullanıyorum mecbur hem mide bulantısı hem mide yanmasını kaldıramıyorum aynı anda
efemoms_ Btlabk evet canım ikisi aynı anda inanılmaz kötü oluyor inşallah biran önce geçer benim başta yoktu son dönemde başladı bulantım 🤦🏻♀️
Btlabk efemoms_ kaç haftalık ben 6. Haftadan beri mide bulantım var 14 haftadayız hala gecmedi geçmesini bekliyorum sabırla
efemoms_ Btlabk 35+2 olduk canım biz 3 haftadır bulantı çekiyorum ama yanma gebeliğimin başından beri özellikle geceleri çok kötü oluyor
efemoms_ Btlabk aynen canım her gebelik farklı oluyor benim ilk gebeliğim de ben su bile içemiyordum dilimi dudaklarımı ıslatıyordum çok zordu şuan ki halime şükür diyorum 🙂🥰 geçer inşallah yakın zamanda seninde kuzum🙂