Balpetegii devlette böyle olunca nefret ediyorum yani ne var ağzınız mı yoruluyor anlatın insanları niye merakta bırakırlar yeminle mide bulantılarım olmasaydı çalışmaya devam ederdim her işimi de özele giderdim insan ilk kez hamile kalmış merak ediyor böyle ilgisiz doktorlardan nefret ediyorum