Ygmr0334
Spinal sezaryen oldum anneler karnımdaki hamilelik catlaklarim çok azıyor kaşımayan bebeği emziremiyorum ayaklarım ödemden taş gibi oldu 37 numara ayağım 42 oldu sezaryen yerim çok açıyor dikişler görünür gibi oldu nasıl sarmalıyım neyle sarmalıyım sarmalıyım karnimi krem ilaç vb.bisi kullandınız mı kaşıntı için ne yaptınız bide onu merak ediyorum yardımcı olun teşekkür ederim 😉😋😍😘