22+2 de 520gram civarı demişti doktorum sanırım bu haftalardan sonra daha hızlı kilo alıyorlarmış.bende marjinal insersiyon var kordon plesentaya yandan giriyormus ortadan olması gerekirken pastadan büyük payı alamıyor dedi doktor sıkıntı yok su anda diyor ama yinede korkuyorm ya beslenemezse diyesizin bu haftalarda nasıldı?