as_af ya bilmiyorum ki 2 gündür zaten midem yanıyordu gaviscon içiyordum öyle rahatlıyordu bugünde kalktım demir ilacımı içtim toz benimki suya karıştırıp içiyorum tadıda kötü biraz sonra midem bulanmaya başladı ilaçtandır dedim baktım kusmak üzereyim wc ye gittim biraz tuvaletimi yapayım belki kusmam dedim yaptımda gaz da çıkardım wc den çıktıktan sonra başladı ağrı dayanamadım uzandım hemen ama geçmiyor yarımsaat 40 dk sürdü biraz karnımı ovaladım felan öylr hafifledi şuanda o kadar şiddetli değil ama arada bi ağrı girip çıkıyor ilk defa böyle oldu birde karnımın üst tarafında ağrı karında değil yani çözemedim