Fatmalardanbiri Merhaba. İlk hamileliğim ve daha once dogum yapmis tecrubeli annelere bir sorum olacak. dogumda hastanede yanimizda sadece esimiz kalsa zor olur mu bizim icin? tecrubeli bir bayanin kalmasi sart midir ?
gygy1234 Fatmalardanbiri ben yarın doğuma giricem eşim dedi ilk gece ben kaliyim dedim yok annen kalsın sezeryan olucam bide orda kadın daha çok iyi ilgilenir bebekle tecrübeli olsa daha iyi yani
2022bebeki Fatmalardanbiri Doğuma eşim girecek inşallah, refakatçi saatine kadar da yanimda annemle birlikte kalirlar . Gece annemle rahat ederimm açıkcasi. Eşim kesin panik olur kuzum yardim edemez annem daha soğuk kanlı
A_syma Fatmalardanbiri Ilk dogumda kayinvalidem kaldi. Ama tek kisilik oda oldugu icin esimde kalsa sorun olmazmis diye dusundum. Bu dogumumda kayinvalidem yada esim kalacak. Annemde kizimla evimde duracak.
bihterquenn Bayan olsa daha yardımcı olur canım erkeklerde yardım eder ama bir bayan kadar yardımcı olamaz