Senos07_ Evet Kocaeli anneleri varsa sorularınız alayım ? 1 hafta oldu doğum yapalı ancak gelebildim. bebem uyanmadan, kısa bir post açıp kaçıyorum 🤗
Kuzuletta Senos07_ Farabi için detay verir misiniz ben de orada düşünüyorumda doğumu, pek bilgi sahibi değilim farabi hakkında. Görüş ve önerilerinize talibim
Meloo14- Doktorlar nasıldı bende oraya çok yakınım ya özel de yada farabi de olucak doğumum hayırlısıyla
ikibaloglanannesi Hayırlı olsun🌺 Ebeler doktorlar nasıldı? Kesi atıldı mı atıldıysa hissettiniz mi? Odalar kaç kişilik ? 🙈
Senos07_ ikibaloglanannesi Çok iyilerdi tatlı dilli hepsi kesi atılmadı Ama yırtıklar meydana geldiği için dikiş atıldı onuda hissetmedim.odalar ise 2 kişilikti
kayseres Kuzuletta Eltim 2 hafta önce sezeryan oldu gayet memnundu bende orda yapacağım doğumumu sezeryan olacak benimde .
Senos07_ Ben çok memnun kaldım doğum ebeleri çok çok ilgili ve tatlı dilliydi doğum yapacağı. Odada tekim istediğimi yapabiliyordum tuvalete gitmek dışında yürüyüş egzersiz vs. Sadece hastane biraz eski o kadar aklınıza bir yer takılıyorsa sorun