Hanımlar ben Karsliyim. Eşimde Diyarbakirli. Yeni gelin aldık nasipse. Nişan yaptık. Bizde adettir nişanlı çifti yemeğe davet ederiz. Düğünde sonra da edilir. Bende cumartesi yemeğe alicam. Gelinimiz Karadenizli Rizeli. Et agirlikli sofra kuruyoruz biz surekli Ama.Onların da mutfagindan bişeyler yapmak istiyorum. Balık haricinde neler yapabilirim sofraya renk katmasi için ????