Hilal-95 doktor ense kalınlıgına ultrasondan baktı, normal dedı sonra bana bı bakıt verdı bısıler yazıyor. , ıkılı test ıcın kan verdım , bu degerler cıktı. yanı bı grafık falan cıkmadı sadece maıl olarak bu ıkısının yazdıgını vermışler yarın doktora gıdıcem hayırlısı 🥰