xRukenx Kızlar benim doğumunda devlette olacak gibi gözüküyor 29.haftamdayim.. Ankara şehir hastanesi veyaa yenihamallle devlet Hastanesi’nde doğum yapıp özel odada kalan varmı veya nasıl oluyor bu devlet Hastanesi’nde özel oda bana bilgi verebilir misiniz🌼
Hilal-95 xRukenx benm gittiğim hastanede vardı ama cok önceden ayrılması gerekıyormus bıde eğer şansımıza boşsa geln dediler 2 kişilik odada kaldım ben şansıma tek bız vardık🤣
Poncik38 xRukenx ben kayseri şehir hastanesinde doğum yaptım. Bi tanidigimizin yardimiyla özel odaya alınmıştım .