3 gün boyunca bu şekilde şeker takibi yapıcam cumartesi de dahiliye doktorumuz değerlerine bakalım ona göre insüline başlıcam dedim sizce bu değerlerle insülin başlar mıyız merak ediyorum 2 gündür de fena hastayım bağışıklığım o kadar düştü kii moralimm bozuluyo 