yenihamileyiz Kızlar bel fıtığı olup da normal doğum yapan var mı? Doktor fıtıktan şüphelendi ama emar çekmek istemedi öyle havada kaldı normal doğum sıkıntılı diyolar korktum bende
Sumeyyekrl yenihamileyiz ben iki doğum yaptm belimde fıtık vardı.agrın yoksa sorun olmuyor ama ağırı varsa doğum esnasinda ıkınmanı engeller .benim hamile kalınca ağrılarım geçmişti
2019-ikra yenihamileyiz ben fıtıktan ameliyat oldum ama normal yaptım doğumumu hiçte birşey olmadı hatta 3 tanede fıtık vardı bende biri sinire yakındı çok şükür birşey olmadı sağsalim doğurdum
Sinemkocak yenihamileyiz benim vardı hamilelik boyuncada surekli belim agridi yatakta bile donemiyordum bel ağrısından koltuktan eşim kaldirirdi son zamanlarda çok kötü olmuştum ama dogum sancısı sirasinda ve dogumda asla belimde bi ağrı oluşmadı tam tersi cok rahat bi dogum gecirdim dogum yapali 70 gun oldu ve o gunden beri hiç belim ağrımadı sanki dogumda fıtığımı almışlar gibi 😄
yenihamileyiz Sumeyyekrl asu--bartu şöyle ki bacağa doğru vuran ağrım var belimde bi ağrı yok ama bilmiyorum korktum
asu--bartu Bel fıtığından ameliyat olmuştum. Doğum şeklim sezeryandi zaten. Bel ağrım çok fazla olduğu için belden iğne istemedim genel anestezi ile sezeryan oldum. Ağrınız yoksa neden olmasın yapılabilir tabiki
asu--bartu yenihamileyiz bence sizin için en doğru kararı doktorunuz verir. Benim çok şiddetli ağrılarım vardı yerlerde Sürünüyorum o yüzden sezeryan tercih ettim doktorumun görüşüde o yöndeydi. Hatta son ay dayanılmaz ağrılar çekince belden emar bile çekmişlerdi. Herkesin acı eşiği bir değil. O yüzden doktor görüşü almanız en mantıklısı…
yenihamileyiz 2019-ikra ameliyat olduktan sonra mı doğurdunuz asu--bartu işte kesin bir şey diyemiyorlar emar olmadığı için anlayamadım. Bebeğe bir zararı olmadı değil mi emarın?
asu--bartu yenihamileyiz evet canım fıtığın çok büyüktü Dr bu şekilde hamile kalmak riskli olabilir demişti önce ameliyat oldum sonra doğum yaptım. Çok ağrım olduğu için doğum doktorum emari kendisi istedi. Çok düşük radyasyon vermişlerdi
yenihamileyiz asu--bartu Rabbim yardımcımız olsun. sağ salim sağlıklı bir şekilde kavuşalım bebeklerimize İnşaAllah ya ne diyeyim doktora sorayım tekrar bakalım. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için
yenihamileyiz Sinemkocak ya fıtık patlar Allah muhafaza felç riski var vs diyorlar ben de stres oldum ister istemez🤷🏻♀️ Melekg bir sıkıntı olmadı değil mi doktorun haberi var mıydı? 2019-ikra anladım teşekkür ederim