NURVaqif Meloo35 ben çok kilo aldım bilmyorum ondan ya nasıl baya karnım büyük 13+4 kızımız olucak inşallah 🥰
Melekavsr Meloo35 13+1 en son 3 kilo almış görünüyodum ama sürekli kabızlık içindeyim o yüzden tartılmıyorum
Meloo35 Cnskose bende hafif bir ayva göbeği var alt kısımda ama sanki bildiğiniz göbek hamile gibi değilim iç karnımı geniş acaba 😭
Meloo35 NURVaqif biz daha cinsiyeti öğrenmedik 2 hafta sonra inşallah 🙈bende 2-3 kilo aldım ama karnım yok şuanlık bakalım siz kaç kilo aldınız kafaya takmayın inanın kafaya taktıkça sanki daha çok alıyorsunuz ben tartılmıyorummm artık
Aysenur222 Meloo35 dimi cok hafif benimde öle canım hele açken hiç belli olmuyor ama belli olmazmış bence beş bittinmi şişcez birden oluyormuş
NURVaqif Meloo35 inşallah canım sağlıklı olsunlar da cinsiyetin önemi yok❤️ ben 5-6 kilo aldım çok iştahlı idim yedim çok şimdiden böyle sonrasını düşünemiyorum bile ☺️
Meloo35 Mhtpflz evet canım tartıda 2-3 kilo farkettim tabi ama eşim bile diyor hiç hamile gibi değilsin 🤣
Mhtpflz Meloo35 bi arkadaşım vardo 4. Ayından şişmiş hemen ödem toplamış aslında karnım çıkmadı ödemden dolayı karnım şiş gibi oldu herkeste erken göbeğim çıktı zannediyor gerçektende öyle erken şişmek iyi değil boşver😅
Meloo35 Melekavsr Şuan tam kabızlık şikayetinin görüldüğü haftadayız canım ben herhaftayı takip ediyorum bende pek olmadı ama sana yansımış gerçekten can sıkıcı bir durum
Melekavsr Meloo35 sorma gebelik başından beri yaşıyorum. Burun tıkanıklığı kalça ağrısı bulantı halsizlik uyku hali hamileliğin bütün kötü yanlarını yaşadım. Doktorum tüm belirtiler çok çok erken başlamış şanssız gebelerdensin dedi.
Meloo35 Melekavsr bende halsizlik var ve 3 haftaya kadar hazımsızlık sorunu yaşıyordum her yediğim dokunuyordu Şuan biraz daha hafifledi bence seninde 2-3 haftaya kadar bitmiş olur inşallah 🤲🏻💖
Meloo35 2309 Bende kilo alımından şikayetçiyim kilo takıntım var 🙈 3 kilo almışımdır artık en son isyan ettim ve tartılmıyorummm
Meloo35 Denizahsen benimde tam tersi hep kalça tarafım oldu belim ve göbeğim hiç yoktu belkide onla alakadır illa ki çıkıcak kaçış yok 🤣
Findukli_Lokum Meloo35 göbüşüm hafiften çıktı gibi 🙈 bol giyindiğim için çok belli olmuyor, 4 kilo verdim 🥲
Meloo35 Findukli_Lokum bende verebilseydim keşke 😭 gerçekten kafama takıyorum fazlasıyla kilo durumunu
Meloo35 Mhtpflz evet evet bencede ödem ya ne kadar geç o kadar iyi aslında ama kilo alımını durduramıyorum az yiyorum da öyle aşermem iştah durumum çok yok ama gene almışım yani anlayamıyorum