___ozlm___ Nasılda çiçekler açtırıyor insanın yüzünde nasılda hayata bağlıyor o ses insanı … duyduğumdan beri yüzümdeki gülümseme geçmedi tekrar aynı duyguları yaşamak çok güzel. Haftamız 7+3. Berberinde koca bir poşet iğne gelmiş olsada özlemişiz 🦋