Hareketvakti Kozlar miyop derecem 6 küsür maalesef. Normal doğumda ıkınmadan dolayı retina yırtılması yaşanabiliyormuş ama ben normal doğum istiyordum şimdi de korkuyorum. Böyle bir şey yaşayan veya duyanınız var mı gerçekten riskli midir bilemedim 🙁
Dozem Hareketvakti ben doğumdan sonra bulanık görmeye başladım biraz uzağımdaki insanların yüzünü netliyemiyorum hatta eşimle konuşurken yüzü bulanıklaşıyor uzun bakamıyorum doğum yapalı 2 ay olmadı ay acaba ondan mı ki çok bi ıkınma olmadı doğumda aslında yani iki ıkınmada çıktı
Zll90 Hareketvakti merhaba ne yaptınız yaa bende lens kullanıyordum 7 yıldır hamilelkte alerji vs yaptı hala gözüm kırmızı birazcık , bana da doktor normal doğum diyorda
Kyy01 İlk defa duydum saçma geldi açıkçası eskiden sezeryan bu kadar yaygın değildi kadınların çoğu kör olurdu öyle olsa
Hareketvakti Kyy01 bende forumda duydum doktora sordum evet olabiliyor sezaryen düşünebilirsin dedi ama doktor kolaya mı kaçmak istiyor yoksa gerçekten risk var mı bilemedim o yüzden belki bilen biri vardır diye bekliyorum 🙁
Hareketvakti Dozem doğumdan sonra bulanıklık yaşanıyormuş zaten ama ne kadar sürüyor onu bende bilmiyorum 😕 yani sebebi o değildir gibi geldi