Merhabalar 3. Gün embriyosunun transferinin 3. Günündeyim. Bugün alt karında 2 kez kramp oldu. Normaldire diye umuyorum. Yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilirse çok sevinirim. Ve duşu kaçıncı günde aldını? Umarım bebişlerimin ikisi de tutunur dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻