VerdaY Kızlar merhaba 13 gün önce spinal sezeryanla doğum yaptım ve şu 2 gündür sağ bacağım ve göbeğimin üst tarafında uyuşukluk acı ağrı var. Bunu yaşayan oldu mu aranızda? Korkuyorum biraz