Skrn1 Kızlar 30+2 günlüğüz uzun zamandır iki ellerimin parmak kemiklerinde çok fazla ağrı var açıp kapatırken zorlanıyorum bileklerime kadar ağrı yapıyor günden günde de şiddetlenmeye başladı ☹️ var mı bi çözümü 😓
Tugcelb Skrn1 bende 37 haftadayım uzun zamandır o şekilde ve geceleri daha yoğun ağrıyor. Doktorum ödem yapıyor normal demişti ama bilemiyorum
Likayolcusu Skrn1 dr konuşun magnezyum desteği veriri vücüt bebeğe odaklandığından dolayı sizin kendi vücudunuz güçsüz kalmış olabilir
Gamzeli_bebek Skrn1 cnmm gecmis olsun karpal tunel sendromu flaan mi var acaba atel kullan en iyisini yine doktor bilir elbette
Skrn1 Tugcelb evet ödem hatta ödem sıkışması olarak geçiyormuş ilaç vermedi mi doktorunuz cidden artık süpürge tutarken bile canım yanıyor
Skrn1 Likayolcusu ay umarım artık acısından deli oluyorum hiç bişeyi tutamayacak hale geldi parmaklarım
Tugcelb Skrn1 yok vermedi, o kadar canımı acıtmıyor ama parmaklarımı tam kapatamıyorum o zaman acıyor, normal iş yaparken çok farkına varmıyorum
Skrn1 Gamzeli_bebek evet bende bunu gördüm aynı şeyler ile uyuşuyor 24 üne kadar bekliyicem doktor randevum o zaman anlar umarım
Gamzeli_bebek Skrn1 bende masa basi calisyorum hamileleikten once vardi masa yuksek geldigiicin bilekten kan akisi olmuyormus uyusma sisme agri yapiyordu elde yatarken atel kullandim bir sure gecti simdi ordan biliyorum hamileleikte odem de oluyor baski yapiyordur gecmis olsun
Skrn1 Tugcelb ben elektrikli süpürge ile kırlentleri süpürürken araba kapısı falan açarken acıyor canım
Skrn1 Gamzeli_bebek bende masa başı çalışıyorum ama hiç olmadı yeni 15-20 gündür var ilk fırsatımda doktorumla konuşucam bende bakalım ne önericek çok teşekkür ederim 🙏🏻
Tugcelb Skrn1 bardak kulpunu tutup kaldırırken benimde biraz acıyor ama öyle çok değil , bir de ne ilaç veriyor bu durumda bilmiyorum ama elimden geldiğince birşey içmemeye çalışıyorum
Skrn1 Tugcelb ben şimdilik bol su içiyorum annemde de zamanında olmuştu çok film çekildi bişey çıkmamıştı ellerini gerip egzersiz yapmıştı belli bir süre sonra geçmişti ama aynısı değil diye düşünüyorum bende
Tugcelb Skrn1 teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun, sağlıkla doğarlar inşallah sonrası gelip geçer diye düşünüyorum