rncst ismi ne kullandıgın ilacın canım bana ferrum hausmann yazmıstı onu kullanıyorum bı arkadasıma da aynı ilac yazmıstı onun aldıgı eczacı o ılacı kullanırken yumurta sut urunlerı cay kahve tuketmeyın demıs ılaclar aynı benım aldıgım eczacı oyle bısey demedı eşim sordu kişiden kişiye gore degısıyor ılac kullanımı demiş bende 2 haftadır kullanıyorum dun saglık ocagına gıttım kansızlık var hala acaba ılacın etkısı olmuyomudur cay da ıcıyorum ama oyle cok deıl ıcersem en fazla 2 bardak içiyorum